Nog maar één nachtje slapen - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje slapen - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje slapen

Door: Erik en Desiree

Blijf op de hoogte en volg Erik en Désirée

06 September 2017 | Nederland, Doorn

Hoe goed je je ook voorbereid.. Last minute gaat er altijd wel iets mis. Onze lieve kat Angel moest gisteren ineens onverwachts naar de dierenarts. De medicijnen die ze kreeg ivm haar hart hadden een negatief effect op haar elektrolyten. Vanochtend moest ze daarom nog aan het infuus. Toch best lastig om je geliefde huisdier dan af te moeten zetten bij een pension.. Maar het infuus heeft ervoor gezorgd dat alles weer helemaal goed ging en in het pension gaan ze heel erg goed voor haar zorgen.. Dan stopt ook nog de sleutel van de auto ermee en zit de verf voor je schoenen over je nieuwe lichte gietvloer.. Al met al stress dus...

Desalniettemin is het morgen al zover en stappen we samen met Jody en Kim op het vliegtuig naar Chengdu. Voor mij (Désirée) best spannend aangezien ik een hekel heb aan vliegen.

Alle laatste voorbereidingen worden as we speak afgerond.. De laatste les is geweest, alle steentjes zijn geplakt en de schoenen zijn geverfd... (De vloer is overigens weer schoon ;)) We kunnen best zeggen dat de show een 2.0 versie is geworden.. Wat zijn we stiekem al trots op onze show... We hebben er in ieder geval alles aan gedaan om een pracht show neer te kunnen zetten in China..

We hebben er heel erg veel zin in.. We hopen dat alle Nederlandse paren kunnen knallen.. Wij in ieder geval zeker te weten...

直到大約三個星期

Liefs Eriks en Désirée

• 06 September 2017 - 06:30

Marscha Ponse:

Heel veel succes kanjers!! Fijne vlucht!
    Heel veel liefs van ons 4tjes

• 06 September 2017 - 10:11

Thomas:

Lang leve Google translate ;-)

Goede reis, geniet ervan!!

• 06 September 2017 - 10:31

Anja Smits:

Nou luitjes heel veel plezier en geniet ervan

• 06 September 2017 - 19:10

Mariëlle:

Succes en heel veel plezier daar!

• 07 September 2017 - 08:16

Raymond Kurvink:

Goede reis allebei, veel plezier in China en geniet van het WK en alles dat daarbij kijken komt. Ik hoop dat jullie op een mooie plek eindigen in de dansrace!