Aanmoedigen!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu Aanmoedigen!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu

Aanmoedigen!!!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Erik en Désirée

10 September 2017 | China, Chengdu

Inmiddels zijn we alweer een week verder, maar jullie hebben nog wat blogs van ons tegoed.

Zondag 10 september 2017:

Ons WK zat er inmiddels op, maar Hollands trots Jody en Kim en natuurlijk ook Patrizio en Nienke hadden nog een wk voor de boeg. Op zondagmiddag waren we dan ook bijtijds weer terug in de zaal om beide Nederlandse paren, maar natuurlijk ook Simone Segatori en Anette Sudol aan te moedigen. Gelukkig hadden we ervoor gekozen om niets aan het toeval over te laten en hadden we eerder die week al vloerplaatsen gekocht. En wat bleek, we hadden echt prachtige plaatsen direct aan de vloer.. Wat was het weer een spektakel om te aanschouwen en wat hebben ze goed gedanst. Jody en Kim hebben we gefilmd en Erik heeft van meerdere paren prachtige foto's gemaakt. Kwam die nieuwe camera direct van pas