rehearsal pp vrijdag - Reisverslag uit Xingfu, China van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu rehearsal pp vrijdag - Reisverslag uit Xingfu, China van Erik en Désirée Fiktorie(-Smits) - WaarBenJij.nu

rehearsal pp vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Erik en Désirée

08 September 2017 | China, Xingfu

Met alle indrukken en volle schema's een update van vrijdag, de zaterdag en zondag halen we later in.

Na een goede nacht in prima bedden vol spanning richting het ontbijt; wat gaan we aantreffen. Gelukkig was er ruimschoots rekening gehouden met ons westerlingen. Naast bami, gestoofde kip en salted duck eggs was er ook toast, melk en cruesli. Dus het motto 'better safe then sorry' aangehouden en bekende dingen gegeten.
Daarna begon het avontuur dan echt. Op tijd bij de bus met alle spullen want de repetitie moest in kleding om ook deze te keuren. Bij binnenkomst eerst de zaal verkend. Groot, uitgedost met boarding en led-rand langs de vloer om maar te zwijgen van het led-scherm waarop we aangekondigd zouden worden. Bij de loting trokken we nummer 13. Drie paren bleken niet aanwezig. Dus ook laatste kregen wij onze 10 minuten vloertijd. Gelijk maar de show gedaan zodat we nog tijd zouden hebben om te veranderen als dat nodig was. Gelukkig werd hij direct goedgekeurd dus konden we opgelucht ademhalen.